« Home | zgaravica » | joj, joj! » | zdravo proslosti » | jaaa imaaam moooc, taratatata.. » | rewritable » | tja. » | umjesto osmog marta » | nebitno » | tu si.. » | vama »


pisem da ne zaboravim

budim se u vrucini i bez vazduha
dizem se u polusnu i jos uvjek
zatvorenih ociju otvaram balkon
padam nazad u krevet i zacujem
buku motora, ne, to je zvuk kosilice
dopire do desetog sprata
budi mi nerve, otvara oci, ne dam se
jer konacno disem, disem i osjecam
toplinu sunca po nogama i svjezinu
vazduha po licu, po ocima, po nosu
i osjetim taj prelijepi miris trave
pokosene trave i pomislim na djetinstvo
ugledam drvece iza zgrade
i hrpu nas malih majmuna po njima
mrsava figura na prozoru doziva me
vrijeme je rucka valjda, trcim
trcim kroz mirise, sutam pokoseno
sebi preko glave, okrecem se, upijam
i opet kosilica, otvara mi oci
budi me ponovo, dize me sa kreveta
izlazim na balkon, nije to ono drvece
ni ona trava, ali mirise jos ljepse
mirise slobodno, osjeca se jace
ugledam djecu kako se kulturno klackaju
nismo to mi, mi bi osvajali ove breze
pribijali daske na njih, pravili kuce
vristali i skakali sa opasne visine
ali nisam to ni ja vise, jer evo me
sa desetog sprata zmirim u sunce
pijem kafu na balkonu, uzdisem mirise
sunce me mazi i tako sam sretna
vruce je, zvuk kosilice u daljini
poneka lopta i klackalica, djeciji smijeh
otvaram laptop, kliknem "new post" i
zapisem da ne zaboravim, da se sjetim sutra
uz neke druge kosilice i klackalice
da se sjetim ovih mirisa i osjecaja slobode
svoje srece i zivota u sebi, da ispricam njemu
kako je samnom pio kafu na suncano jutro
samnom razmisljao o osvajanju drveca
i valjanju po travi, sanjao o tome
jos nesvjestan ali prisutan i ziv..

evo pokusacu opet..da nesto napisem neznam hocel do tebe stici..ma nij eu redu napisala bih hrpu stvari i pitala te hrpu pitanja..ali najbitnije je da si dobro koliko mozes dobro biti..i d aje cedo malo dobro..

hej evo posto vidim sad da sam uspjela..da ti kazem par rijeci..stvarno je divno to sto si napisala i ne samo to nego puno stvari...imas pravo smisla..a zivot ko zivot nekome majka nekom maceha kako se kaze...ma bice bolje..sve se zaboravi onda kad ugledas te divne male okice koje te gledaju sa tim pogledom kojeg nikad zaboraviti neces..evo moj je sin 15mj.meni kao da je jucer bilo kad sam ga vidjela prvi put i kako me znatizeljno gledao...lijepo spavaj pa se cujemo..

drago mi je sto si uspjela, a za te osjecaje kad ga konacno ugledam, sve sto ti vise vjerujem, sve ga teze cekam i sve ga vise volim.. znam, promijenit ce nam zivote, ali to smo i htjeli, zar ne.. hehe
:)

znas..iskreno receno zivot se skroz promjeni..ni nalik onom sto ste imali prije..ogromna promjena na bolje,samo sto na pocetku trebacete vremena da se naviknete jedni na druge(mislim vas troje)...i muzu da je otac i tebi da si majka a beby da je voljena....jeste smislili ime..jer sam citala da jos niste...ma ja sam u zadnji tren,,treci dan kad se rodio ..hehe nisam imala nist aposebno isplanirano..par imena u vidu ali nist akonkretno..et..cujemo se..poljubi svoju ruku i stavi je na stomak..to od mene pusa beby....

Post a Comment

o meni

  • licno ja eka
  • pocelo u zurichu, nastavilo u beogradu, a trentno smaram u gradu zvanom ljubljana..

>> moj profil <<

"the" stih

"ne znam vise
boze prosti
dal da strepim
il da sremim
da to breme posebnosti
i na tebe nakalemim
ako nije kasno vec
znam da sanjas rimovanja
krike i tisinu nemu
ti si bio svugde
u mom svemu.."

djordje balasevic



LJUBI ME

ljubi me
ali ne dodji preblizu
ostavi mjesta za ljubav
da se smije svojoj sreci
daj da uvijek
jedan pramen
moje zute kose
bude slobodan

Marie Wine



ZENSKE PJESME

Te razne male zene
usle su u mene
i djeca svakakvih fela
autisticna
egoisticna
pa onda majke
i djevojcice
zatocene
neki stidlijivi muskarci
skloni placu i picu
zatim bica bez lica
sveci i vrazi
rockeri i klasicari
svih spolova
inkarnirani i
neinkarnirani
svjetovi
eto ga na!
Sve sam to htjela
u svom depresivnom hedonizmu.
U mulju svih muljeva
uzivat u razlicitom.
Stotinu sebe
imati u jednom.
I biti u ne-bitku
i ne biti u bitku
i stalno se igrati.
Grandioznost
mi je mana.
Zato sada cvilim
i patim
u svim tim osobama.
Pitam se, mogu li
ako previse patim
dobiti popust
od trideset posto.

Sanja Pilic



NE PITAJ VISE

Ne pitaj vise
zasto te ljubim.
Pitaj zasto raste trava
i zasto je
nemirno more.
Pitaj otkud stize vjetar proljetni
i bijelom ladjom snova
tko krmani
kad noc nad svijetom
hladne prostre sjene.

Ne pitaj zasto te voli
moje cudno srce.
Znas li odakle
koralj na dnu oceana?
Valovi pricaju o zaspaloj ljepoti
ali ti zivis daleko
od glasa valova.
Tvoja je misao
strma pecina
o koju se uzalud razbija
moj zivot.

Ne pitaj zasto te ljubim.
Pristupi k meni!
Tuzno je moje srce.
Ti i mjesec:
dva nedohvatna cvijeta
na visokoj planini
zaborava.

Vesna Parun



Subscribe to this blog's feed
[What is this?]