« Home | sta bi ja bez neta! » | nebo i zemlja » | zapisano. » | hihi » | joj, izvinte! » | djeca matriksa » | sunce me budi » | ti.. » | slatke muke » | pozdrav »


alhemicar iza ugla

upitala me prije nekoliko dana na poslu neka djevojka, nasa redovna musterija, koja se tretira vec kao mojom drugaricom, samohrana majka, sva pogubljena i raspustena, dali sam procitala alhemicara. reko jok, ti si.
sledece pitanje je slijedilo ubrzo, smijesna glupost za koju se u momentu posumnja da je cista retorika: dali si razumjela sta je poruka knjige? zafrkava me sigurno, pomislim, nasmejem se, kad djevojka mrtva ozbiljna ceka moj odgovor.
ma reko sto me to pitas, naravno da jesam, jebote to je knjiga za peti osnovne (ko sto moj muz kaze). pa daj, ona ce, tako sam zbunjena zbog islama i bas radi tog nerazumevanja nemam pojma sta oce da kaze ovaj koeljo. boze retarda, pomislim u sebi i napusim je naravno: pa kakve veze ima islam sa porukom, totalno nebitno, sta ti je bre.. tuzno je odgovorila, da ne moram da budem takva, da samo zeli da me pita sta sam shvatila iz te knjige, jer joj je toliko krivo sto ne konta, da je pocela da cita slovenski prevod kurana nebil shvatila. uh, sve vise ne vjerujem u kojoj sam se situaciji nasla, ko me to zajebava, ali uzdahnem i polako joj objasnim kako i sta. zaprepastena me gleda i opet upita: a sta je sa onom njegovom djevojkom sto ga cekala u pustinji..?
aaaaaa! znate li gdje sam bila sa zivcima! ali i sada izbrojim do 5-6 i opet objasnjavam: nije nista bitnija od piramida koje je vidio, vazno je da je sve to dozivio na putu prema svom blagu, svom cilju, i dosta vise, moram da radim.
zasutila je na nekoliko sekundi i dodala da ce ipak da nastavi citati kuran, kaze zanima je odnos izmedju zene i muskarca u islamu.
znas sta, zamahnem rukom, ko ti je kriv!
i preko nje nasmejem se sa "izvolite" covjeku koji je cekao u pozadini. agh.

"every man in the world is searching for the meaning of life. There are, I believe, three main roads to that meaning: science, art, and religion. Symbols of science, art and magic can be found in primitive cave paintings in France. And the Pyramids are another example of such symbols. Anyway, one can choose one of three roads to find out the real significance of his existence."-Paolo Coelho

Which one did you choose?

Ma sta se brines eka oko toga znas da stvari kruze i kruze u to vrijeme prije dvije godine pocela si je citati pa sad te pitaju o njoj navikla si na to cudi me da te iznenadjuju iste stvari ajd da si mi sretna u braku dugo me nije bilo skoro sam zboravijo pa ev nadjoh papiric sa adresom tvoga bloga kojeg si napisala ajd puno srece i ljubavi zdravja i bla bla bla od 666 hehe tunk

Post a Comment

o meni

  • licno ja eka
  • pocelo u zurichu, nastavilo u beogradu, a trentno smaram u gradu zvanom ljubljana..

>> moj profil <<

"the" stih

"ne znam vise
boze prosti
dal da strepim
il da sremim
da to breme posebnosti
i na tebe nakalemim
ako nije kasno vec
znam da sanjas rimovanja
krike i tisinu nemu
ti si bio svugde
u mom svemu.."

djordje balasevic



LJUBI ME

ljubi me
ali ne dodji preblizu
ostavi mjesta za ljubav
da se smije svojoj sreci
daj da uvijek
jedan pramen
moje zute kose
bude slobodan

Marie Wine



ZENSKE PJESME

Te razne male zene
usle su u mene
i djeca svakakvih fela
autisticna
egoisticna
pa onda majke
i djevojcice
zatocene
neki stidlijivi muskarci
skloni placu i picu
zatim bica bez lica
sveci i vrazi
rockeri i klasicari
svih spolova
inkarnirani i
neinkarnirani
svjetovi
eto ga na!
Sve sam to htjela
u svom depresivnom hedonizmu.
U mulju svih muljeva
uzivat u razlicitom.
Stotinu sebe
imati u jednom.
I biti u ne-bitku
i ne biti u bitku
i stalno se igrati.
Grandioznost
mi je mana.
Zato sada cvilim
i patim
u svim tim osobama.
Pitam se, mogu li
ako previse patim
dobiti popust
od trideset posto.

Sanja Pilic



NE PITAJ VISE

Ne pitaj vise
zasto te ljubim.
Pitaj zasto raste trava
i zasto je
nemirno more.
Pitaj otkud stize vjetar proljetni
i bijelom ladjom snova
tko krmani
kad noc nad svijetom
hladne prostre sjene.

Ne pitaj zasto te voli
moje cudno srce.
Znas li odakle
koralj na dnu oceana?
Valovi pricaju o zaspaloj ljepoti
ali ti zivis daleko
od glasa valova.
Tvoja je misao
strma pecina
o koju se uzalud razbija
moj zivot.

Ne pitaj zasto te ljubim.
Pristupi k meni!
Tuzno je moje srce.
Ti i mjesec:
dva nedohvatna cvijeta
na visokoj planini
zaborava.

Vesna Parun



Subscribe to this blog's feed
[What is this?]